pondelok 1. septembra 2014

sin city / backstage


Dnes som sa vrátila z domoviny späť do Londýna, takže znova sa dostávam do môjho života tu, šťastná, že som späť. 
Ešte pár foto z fotenia pre PAY.clothing, taký mini backstage alebo neuverejnené zábery, čo som nepoužila do kampane. A dve GIFká...

A ako bonus som pripojila fotografie z mobilu a bežných dní tu v LND. 
Doma som pofotila niekoľko outfitov, plus mám vyvolané nejaké foto z lomo foťáku, máš sa na čo tešiť. Takže hor sa do upravovania ;)

 TOTO si už videl? čo môže byť viac keď ti niekto daruje tvoj portrét a ešte aký!? srdco

poto david stolarik / edit ME











Some random photos / moments from my LND life

zverinec to bol


na správnom mieste, v správnom čase

FOOTSHOP mi zaobstaral tieto nové lakovečky aj s dovozom do UK




 
pred/cez/po- človek sa mení počas noci


Diane von Fustenberg & TrueReligion sekáč


<3 pacient="" td="">

každá máme svoj objekt:D


5 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!