streda 24. septembra 2014

LFW SS15 final


Ďalší post z London Fashion Week SS15, netreba slová, vychutnaj si foto a video od Natinstablog, ako bonus na konci článku. Tam je zachytená atmosféra, vonku aj vo vnútri, na jednej z catwalk show, ktorú sme navštívili. Ja som sa zúčastnila na viacerých, ale popravde som sa úplne neoddávala foteniu modeliek :D
Nezabudni sa pripojiť do GIVEAWAY TU!!

Plus pripájam všetky tri outfity, ktoré som mala na sebe cez LFW. A nezabúdaj sledovať môj TUMBLR, kde nájdeš aj streetstyle odtiaľto.

Photo ME & everyone who was with me )) edit ME





Iphone photos:
My Looks from LFW photo credit: Carl Osbourne, Utter couture
What I Wear on LFW: 1st look- JIL SANDER blazer from vintage shop / Boris Bidjan Saberii Vest / Vintage Trousers / Nike AirMax Vachetta from SNEAKERBARBER.com / Stella McCartney bag / MARNI at H&M cellar   2nd look- Chick.sk Faux Fur Coat / Vintage Red Blazer, Crop top / River Island Shorts, Headband / Nike, AF1 Year of the Horse  from SNEAKERBARBER.com 3rd- Vintage bomber jacket, shirt / Jana Gavalcova leggings / Givenchy Bag / Nike SkyHi sneakers / Antipearle necklace

video by Natinstablog

4 komentáre :

  1. uplna paraaada!! <3 tie tvoje outfity su top, stretla si sa aj so Silvi z Fashion map? mi ta spominala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem ! )) Nestretli sme sa lebo ja uz som sa pocas tyzdna nemohla dostavit do Somerset house. Kazdopadne máme v plane buduci rok, na jar zrealizovat nase streko. Na dalsom LFW :D

      Odstrániť
  2. Tak Nati spravila ake video! Normalne fashion psychoza! Supr😃

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!