streda 10. septembra 2014

2indahouse x ZOOT vol I.


Ďalšia a aj posledná séria fotografií, ktoré som nafotila doma na Slovensku. O zábery sa postarala moja mama :D yea!
Na sebe, mám plavky, okuliare, kožušinu okolo krku od ZOOT, ktorý nájdeš okrem online shopu aj v kamennom (respektíve plechovom- kontajner) obchode na Šafárikovom námestí v Bratislave.

Na ich webe nájdeš veľký výber rôznych značiek- VeroModa, Eleven Paris, Fornarina, HappySocks, Toms, Pepe Jeans... a mnoho ďalších.
Najviac ma oslovil systém akým si môžeš objednať oblečenie, doplnky, čokoľvek,... ak nie si si úplne istý, akú veľkosť alebo farbu potrebuješ, kľudne si môžeš objednať viac variant, ktoré ti následne prídu na kamenný obchod, kde si to prídeš vyskúšať a rozhodneš sa, čo si chceš kúpiť a čo nie. Zaplatíš iba za to, čo si kúpiš. Dobré, že?!

O nechty sa mi postarali v salóne Angels

Edit photos ME








Trousers- Jana Gavalcova / Swimsuit, Sunglasses, FauxFur - ZOOT.cz
High Heels- Marni at H&M / Beverly Hills Polo Club cap- secondhand

1 komentár :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!