nedeľa 7. septembra 2014

10days in da Slovakia


Pred týždňom som sa vrátila zo Slovenska a chcela som spraviť aspoň krátke zhrnutie, o tom ako tam bolo- hlavne prostredníctvom fotiek (aj keď len z mobilu).  Bola som tam 10 dní, ktoré mi ubehli ako voda. Stihla som všetko presne, tak ako som chcela a ešte aj o čosi viac a musím povedať, že tie neplánované udalosti dopadli najlepšie :D

Pár tipov zo SVK, kde som bola >>


XOXO salón v Cubicone- FUENTE prírodná kozmetika, ktorá sa postarala o moje zničené vlasy (bývalé ombré na vlasoch), čakaj GIVEAWAY o ich produkty!
LaMaisonDesWaffles - legendárne wafličky, na ktoré som počula samú chválu. Ja som ich ochutnala až teraz a posúvam osvetu na ne ďalej.
MINX nails- už len pre ne by som chodila pravidelne na Slovensko. Žiaden lak, gél neurobí na nechtoch taký efekt ako Minx-y. V Londýne z nich nespustili oči. Ďakujem salónu AngelsByAlex za ne.
StansMacko- yeah! tento mladý talent, ktorému najviac vďačím, za to, že ma oslovil s ideou prekresliť môj portrét. Sleduj jeho insta.

Ešte ma čaká vyvolanie filmu z môjho loma, necháme sa prekvapiť, čo tam nájdem :D




DutyFree rules a môj TOM FORD

ženy môjho Uprising-u

sweetcorn obsession

môj jediný festival za leto, a toto?? Nevadí, užili sme si aj tak


moja amsterdamská duša

interiér XOXO salónu sa nedá nemilovať
>> sisterhood <<

MINX-y v Angels a moje srdco Viki

NO, tento večer :D asi tak ako na fotke- vodka <

príjemné sa vidieť niekomu na ploche telefónu ;) a po niekoľkých rokoch som bola pozrieť na hrade †◊

môj najtop dezert - čokoládové fondue

MY BOYS- J&F


písala som, že v tých teniskách skoro spím :(

moje prvé posty z blogu v najkrajšom darčeku ever- vlastná kniha 2indahouse



s Alexandrom T. pri raňajkách

ďalšia !! by TomeTattoo

späť do Londýna ))

8 komentárov :

  1. vyzerá to tak, že si sa prišla na slovensko skrášliť :D a tá kresba je mega!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty zlaté nehty jsou super a vypadá to, že jsi postla fotky za měsíc a ne jen za 10 dní haha tak se má žít

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, sú perfektné a ďakujem. Haha :D no, ja som taký živel, čo neobsedí na zadku

      Odstrániť
  3. A kolko ti vydrzia tie nechty? to je nalepka vsak?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na rukách mi vydržali 10 dní, čo je super na to, že to je v podstate ¨nálepka¨ ako píšeš, ale skôr je to špeciálna fólia- Minx, tak ako sú gélové nechty a ja neviem čo, tak toto má tiež svoj názov a keď si to dáš do google, tak ti to vyhodí veľa info. U nás na SVK to robia iba v tomto salóne.

      Odstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!