štvrtok 24. apríla 2014

City of London

Také malé pokračovanie z predošlého postu, fotené všelikde v centre LND.
Na sebe mám nové šortky, o ktorých som si nebola istá či ich kúpiť alebo nie. Zuzi ďakujem za to, 
že si mi pomohla s rozhodovaním a nakoniec som si ich kúpila . Nosila by som ich stále ;)
Vyzerajú super s legínsami i bez nich.

Ďaľšou novinkou, v mojom anglickom šatníku, je čierny top- TEN STRIH na chrbte, dva rôzne materiály. Obľúbila som si tričká/tielka, ktoré sú strihané spôsobom vpredu kratšie a vzadu o niečo dlhšie.
Photo- N. Edit- Me






Faux fur coat- chick.sk / T-shirt- asos.com / Shorts- River Island / Bag- Christian Dior / 
Sneakers- Nike Air Max from sneakerbarber.com / Sunglasses- Marc Jacobs

7 komentárov :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!