pondelok 28. októbra 2013

Printic app

Máte aj vy v obľube polaroidové fotografie? Pre mňa sú absolútne špecifickým "zážitkom" ak sa
to dá tak nazvať. Žiaľ, zatiaľ nemám takýto skvost (fotoaparát) doma a preto ma zaujala jedna výborná aplikácia. Aplikácia Printic (iPhone/Android) je jednoduchá, pekne graficky spracovaná aplikáciado mobilu. Stiahnete, zaregistrujete sa a môžete vyberať fotky aké by ste si chceli nehať vytlačiťna spôsob polaroidu.
Fotografie si vyberáte zo svojho fotoalbumu v mobile/ z Facebooku/ z Instragramu.
Na aplikácii Printic sa mi najviac páči jednoduchosť, za pár minút máte objednané svoje polaroid fotografie, ktoré vám prídu vytlačené priamo z Francúzska (3-5dní trvá doručenie).
Ja som jednoznačne novým fanúšikom applikácie Printic a chystám ďalšiu objednávku ;)






4 komentáre :

  1. To je úžasný! Díky za tip! Vypadá to super..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to super, akorát, jak se to platí? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jednoducho- mozes si kupit kredity aj cez ich web www.printic.com alebo priamo aj cez aplikaciu v mobile. Podporuje MasterCard, PayPal, Visa a mnoho dalsi, takze nie je problem;)

      Odstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!