pondelok 14. októbra 2013

My own varsity jacket

Prednedávnom som si spravila radosť, tým, že som si objednala pár kúskov z asos.com. Je to môj najobľúbenejší e-shop, nielen preto, že tam majú fakt super kúsky a značky, ktoré u nás nie sú dostať, napríklad River Island, ale aj preto, že je free worldwide shipping :)
Túto šiltku mám tiež odtiaľ!
A ešte niečo... mám aj túto novú varsity jacket s písmenom na "želanie". Ja som si dala ako inak začiatočné písmeno svojho mena. Ďakujem za ňu a niekedy v blízkej dobe, budú na blogu aj foto z photoshootingu pre varsityprojekt.eu.












Varsity Jacket- Vintage fashion / Vest, shoes- 2nd hand / 
Bag- Christian Dior Bee / Cap- Asos

1 komentár :

  1. Very beautiful outfit ;) You are very pretty :)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!