pondelok 13. mája 2013

Hopeless Romantic



Skirt - L.O.C.T. / Transparent top- Jana Gavalcová / Hat, sunglasses - Topshop / 
Diary - Moleskine ( ja mám tento )



















































Za fotografie ďakujem Nike a jej úžasnému nápadu ísť fotografovať do najkrajšieho prírodného kina na Slovensku, v ktorom sa aj čoskoro začne premietanie filmov ( pezinský amfiteáter ).
Neviem ako to cítite vy, ale myslím, že nie som jediná, ktorá sa teší z tepla, ak nepočítame mená troch zmrzlákov. Závidím všetkým tým, ktorí sa nemusia učiť do školy! Mňa čakajú štátnice a nie a nie sa donútiť k učeniu.

Pekný začiatok týždňa :)

3 komentáre :

  1. Krásný fotky, hlavně ta třetí!
    Nikus

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áno
    aj ja závidím všetkým, ktorí sa nemusia učiť do školy.
    a evi, nemáš začo.

    aj nabudúce a veľmi rada...

    N.

    OdpovedaťOdstrániť

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!