piatok 5. októbra 2012

Addiction of Saturday Night vol.5

Oujééa, pred nami ďalší víkend a sním ďalší Addiction of Saturday Night. Nič som si na tento fajnový koniec týždňa neplánoval, pani E je somnou na SVK, kamarát lieta celý týžden krížom krážom po republike a nemá zo sebou ani jedny náhradné trenky. Európskej únií došly lóve, počasie jasne dáva na javo aké je ročné obdobie (včera večer mi zmokol účes), tak ak neplánuješ dnes alebo v sobotu večer zbierať gaštany, zametať opadané listy pred domom na chodníku, alebo nedajbože len tak sedieť doma! Tak myslím že mám pre teba niečo dobré. Hudba je fet, a samozrejme bez neho by nefungovala žiadna párty! Chápeš?! Vonku je nový album G.O.O.D. Music - Cruel Summer, z ktorého tu môžeš ochutnať. Hybaj sa baviť lebo v nedelu ťa chití zas depka z nasledujúcich 5 dní.

Život je krásny


Lil Wayne - My Homies Still feat. Big Sean

Velký Šón ide jak pán, Malý Wejn je psycho. Jéé maj houmíís stil



Wiz Khalifa - Work Hard Play Hard

Dúfam že si silno pracoval cez týždeň. Minimálne jak ja



James Cole (Kapitán láska) - Digitální láska

Digi digi digitál, kapitán láska je proste TOP ;)



Faithless- We Come 1

Toto si určite dlo nepočul



G.O.O.D. Music (The-Dream, Mase, Pusha T) - Higher

Tu je ten zvuk trochu zdeformovaný, júťjub to robí schválne.

Takže odporúčam kúpiť

 


Yellawolf - Daddys Lambo

Toto je šéf, mohol by hrať niekde blízko v EU, taký konc by som dal



Published by Mr.A