piatok 17. augusta 2012

Nike Air Yeezy 2

Každý z nás ma nejakú úchylku, niekto zbiera angličáky, niekto si odkladá každú vec jak škreček lebo k nim má "vzťah", niekto má rád sadomaso a latex. Jou, ja si zase rád doprajem (ak je to možné) tenisky. Ak je to možné píšem preto, lebo občas sa stane vec, že vyrobia na svete pár kusov a pre obyčajných ludí je skoro nemožné sa k nim dostat alebo nie vždy máme vo vačku zbytočných niekolko stoviek eur na nové tendy.
Na nohách sme skoro stále, čí už v práci, pri športe, vonku, proste skoro všade. Nemám rád otlaky, pluzgiere a ak niekomu smrdia nohy ;). Nezabite ma za túto vetu ale "pre nohy musíme vytvoriť ideálne prostredie" :), šak nás všade nosia, ne? 

Veríte v lásku na prvý polhad? Ja hej a moje teniskové srdce patrí Nike Yeezy II.
Cez všetky  džejsi, érfórs uany a háj danky (Nike Jordan, Nike Air Force One, Nike High Dunk) som si najviac zamiloval práve Yeezy II (nieže by som ostatné spomenuté nenosil).

Na svete je v predaji pouhých 940 párov (napr. Rusi majú k dispozíci len 10) takže sa zmier s tým, že ich proste asi naživo na nohe neuvidíš, možno vlastne Paťo ej.kej.ej Piešťanský mýtus natočí video jak si ich nové rozbaluje podobne jak to spravil s ledžendery modelom Nike Air Mag, ktoré poznáte z filmu Back to the future.

Yeezy II designoval sám Mr. Kanye West. Ich predajná cena je 245 $, ale keďže je na svete len pár kusov kludne ich na ebay dostaneš iba za 89000 $.


Sú v ponuke dva modely v bledom a v čiernom, vrabce čvirikajú aj o tretej farebnej kombinácií čierna-infrared, o ktorej ale nič bližšie zatial neviem.



Sám Mr. West, na ktorom Yezzy 2 vizerajú najlepšie. Boh vie prečo.
Yeezyho bič Kim na nohách s Yeezy 2

Viac než Rihanna sa mi páčia jej tenisky


Farebná kombinácia Kobeho Bryanta, ktorú si nekúpite nikde

Kim a Kanye (fotka, ktrú si pridal Yeezy na instragram)
Federer mi bol vždy sympatický
Síce swagger Branči Mojsej nosí tiež kožené gate, na Yeezym vyzerajú trochen lepšie

Či?
   Published by Mr.A

2 komentáre :

THANK YOU for all the comments and POSITIVE feedback!